SIFIRNOKTASI Merhaba annelerim. Bebeğim 11 aylık . Birkaç kez diyet yapmayı denedim ama beceremedim 🤦🏻♀️ Hamileliğimden önce cloeting ile güzel incelmiştim. Şimdi de başlamayı düşünüyorum. Ağır bir spor programı olduğu için süt kalitesi yönünde endişeliyim . Emzirirken yapabilir miyim acaba bilginiz var mı ??
Hulyao SIFIRNOKTASI seni kendime kanki diyet arkadaşı spor arkadaşı seçtim😀bende başlık açtım benimde 11 aylık kızım var diyet spor ne varsa birlikte yapalım emziriyorim🤗🤗
SCerenY SIFIRNOKTASI ben spor yaparken kalp atışı belli bir seviyeyi geçerse süt kesilir diye duymuştum bir yerde ama detaylı bilgim yok 🤷🏻♀️
Haffuse Hulyao beni de araniza alin😭 Kizim 4.17 aylik… ben de artik spora baslamayi dusunuyorum, acaba sutun tadi degisir mi?… zaten 4.ay atagi, meme reddini yeni asar gibi olduk, bi dqha yasamak istemiyorum
Hulyao SIFIRNOKTASI ya açıkçası bende diyet yapaayim dedim diyetisyene bile gittim a misafirdi şuydu buydu bozuldu hep
SIFIRNOKTASI Abur cubur çikolata falan keseceğim . Çikolata yemediğim gün olmuyor. Sağlıklı beslenme ve spora varım 😀 diyet diyince olmuyor bende 😅
Hulyao SIFIRNOKTASI yediklerimize dikkat ve spor diyelim ozaman çok kilo aldım Allah’ım nasıl vericem ben bunları kendimi begenmiyorim hic
SIFIRNOKTASI Hulyao ben de öyle oldum bir hafta yaptım sonra birtane kek yiyim bir şey olmaz dedim arkası geldi 😀
Durununannesi46 SIFIRNOKTASI ben de doğum yapalı 3 ay oldu ama diyetisyenim izin vermedi yürüyüş dışında spora. Leslie yapayım dedim hayır dedi. Spor yapınca laktik asit salınımı olacak bu da sütünüzün tadını değiştirecek, şu an hiç istemediğimiz bir şey bu dedi 🤦🏻♀️