Valla ben doktora gittim 2 ilaç verdi
İkisini birden kullanınca kızarıklık ağlama arttı
Pudra ve altını açarak baya yatıştırdım
Kremleri 1 gün biri diğer gün diğerini kullandım
Sarı kantaron zeytinyağı ile 3 4 yani 1 aya yakın sürdü bi ara anlayamadım pişik mi mantar mı anlayamadım
Pişik miş meğer mustela ile düzeldi
Tavsiyem altını açıp pudra kullanmak tabi doktor