SCerenY Ben oldum. Hep maskeyle dolaştım hatta maskeyle uyudum. Bebeğimi de emzirdim hep, baktım da yani odaya kapanmadım. Emzirmekten başka yapılacak bi şey yok zaten. Ateşine dikkat edin çıkarsa o kadar. Kendim için de c vitamini ağırlıklı tükettim, taze zencefil çayı falan içtim iyi gelmişti