Byze Merhaba 21gün önce doğum yaptım saçlarımı boyatmadım hamileliğim boyunca doktorum dip boyası 6 ay yapma dedi emzirirken saç boyatan veya bi bilgisi olan varmı ?
MikkaBuu Byze Bitkisel boyalar sorun değilmiş, bende sarı yapacaktım saçımı emziriyorum diye kesinlikle doktor önermedi. Kına yak dedi 😂 sonuçta boyalar kimyasal, süte geçeceğini düşünmüyorum en azından ciddi oranda etki edeceğini fakat kokusu eminim ki etkiler o yüzden bu fikir rafa kalktı. Benim bebeğim farklı duş jeli kullansam bile emmek istemiyor uyuz, riski göze alamadım🤭
GizeminEdizi Byze ben saclarimi açıp kızıl yapmıştım 3 aylık filaniken sorun yaşamadım ,geçen sene 10 aylık filandi saçımı açtırıp pembe yaptım hiç sorun yaşamadım,ama yine de yanlsi yonelendirmiim ,şu an da sacalrim mavi ,28,aylık ve emiyor 😁
Bakag 40 cikinca bitkisel boyattim suan 9 aylik ve bugun yine boyattim bi sorun olmadi ama ne kadar dogru bilemiycem benim dr boyata bilirsin demisti
Byze MikkaBuu Bende sarı yapıcaktım O zaman bi süre beklicez gibi geliyor . 6 ay sonra boyatabiliyomuşuz heralde ama o zaman emziricez bakalım ne olacak. 😂
MikkaBuu GizeminEdizi Ya bilsem ki benim minnağım kokudan rahatsız olmaz emmeye devam eder direkt boyarım 😅 çok cins bu küçük insanlar yahu
Byze GizeminEdizi yaptırmak çok istiyorum 6ayda zaten uzun bi süre ve çoğu gördüğüm kişilerde boyatıyor sıkıntı yaşayanı duymadım şimdiye kadar 😌
GizeminEdizi MikkaBuu yerim onu ben 😊benim ki de yemek konusunda öyle asla sevmediği şeyi yemeği gizlesende yemez 😁