Benim oğlumdan bir ay önce düştü hastaneye gittik eğer göz kayması kusma ateş olmazsa travma olmuyormuş. 4 saat gözetim altında durduk. Şükür birşey olmadı ama ömrümden ömür gitti. Çok dikkat etmek lazım bir saniye de oluyor ne oluyorsa. Size de Allah şifa versin. Gidin doktora böyle şeylerin şakası olmuyor maalesef