Aryakuzu oğlum ilk 3.5 aylıkken dönmeye başladı. dört ay üç haftalıkken de yüz üstü yatmaya başladı. Ben de çok korkuyordum nefes alamaz diye. Sürekli sırt üstü çeviriyordum. Hemen tekrardan aynı pozisyona dönüp uyumaya devam ediyordu. Endişeleniyordum ama annem bırak öyle rahat ediyorsa öyle yatsın dedi. Kendi gözetimimde uyuttum öyle birkaç defa. Baktım ki nefes problemi yaşamıyor. Oğlum bir yaşına girdi, o gün bu gündür hala yüz üstü uyur.