Yildirim32 sütü kayanatip belli bir ısıya gelince 1 küp süzme peyniri az süt ile eziyirum. İçine koyup karıştırıyorum. Kapatıp 4 5 saat beze sarili şekilde bekletiyorum. Sonra kapağını açıp 2 saat buzdolabında bekletiyorum. En son süzüyorum. Peynir altı suyunu da yemeklerde kullanıyorum.