alice0334 O tablolar insanı strese sokmaktan başka hiçbir işe yaramıyor. Her bebeğin uyku ihtiyacı Farklı olduğu için bizi yanıltıyor. Belki 4 saatte uykusu gelecek ama erkenden zorlayınca inada biniyor. Siz geriliyorsunuz. Siz gerilince o geriliyor. Stres hormonu yükseldikçe uyuyamıyor ama sizde de sakinleştirecek hal kalmıyor. Sürekli yaşadığım için birebir tahmin edebiliyorum. Bırakın uyumak için yalvarsın. Hakikaten rahat bir nefes alırsınız. Ben pes ettim daha mutluyuz sülalecek 😂Zamanı gelsin hiperaktivite testi yaptıracağım.