mislinabebek
O zaman normaldır canım
Benim doğumdan sonra 3 ay düzenli oldu sonra 2 ay olmadım bende kaç kez gittim test verdim hep negatif, her ay düzenli oluyorum şimdi.
Doğumdan sonra 1 yıl düzensizlik normal diye biliyorum
Şöyle bişey daha var arkadaşım normal diye oturdu adetini bekledi 5 aylık hamile çıktı sonra 🙊
Bebek haberini cinsiyetiyle birlikte aldılar 😂