Cly01 Bebeğim 9 buçuk gibi gece uykusuna geçiyor mesela 11 12 gibi ağlıyor gözleri kapalı uyuyor.yani beşikte hafif salliyorum susup uykuya devam ediyor ama neden öyle ağlıyor acaba
Omom Cly01 uykunun farklı evreleri var. biz yetişkinler bile bu evreler arasında geçiş yaparken uyanırız. Ancak fark etmeden geri uyuruz. Bebekler geri uyumayı bilmiyorlar hepsi bundan ibaret. Tabi ki Bir sağlık problemi yoksa. Gaz gibi ağrı gibi.
Beyzolas Cly01 Benim kızımdada çok oluyor genelde gazı oluyor alıyorum gazını yada kendi çıkarıp uykuya geri dalıyor
Gamzemcd0138 Ya aç emmek istiyor yada gazı vardır emen bir bebekse sürekli emme ihtiyacı duyar 9 aylığız bizde de durumlar aynı bizimkisi gazdan kaynaklı
Nimet01 Uyku terörü olabilir, gunduz etkilendigi birsey olabilir bizde 1 2 kez yasadik birdaha olmadi sakin olun sarilin bol bol