gurbet_gelini12 Gerçekten peşinde in koşmaktan yoruldum artık yok yemıyor ya bir bıberon süt içiyor duruyor sonrası çok az bir ıkı lokma gerisi gelmiyor ne yapsam bilemedim aç mı bırakayım düzelmesi için ne yapmalıyım akıl verın neolur 23 aylık
Katya gurbet_gelini12 canım kendisine yemesi için fırsat verdin mi. Benim kızım da bir dönem kahvaltı yapmıyordu. Önüne koymaya başladım. Alıp yemek eğlenceli geldi bu sekılde alıştı
CansuReis gurbet_gelini12 Birşeyleri yemesi için peşinde sürekli koşarsan inada iyice biniyorlar bırak biraz sal parça parça meyve ikram et almadığı zaman zorlama. Getekirse yarım saatte bir yemeği indir kaşığı uzat reddettiğinde zorlama ben hep bu şekilde ilerledim şuan benim kızın önünden yemek kaçırıyorum. O peşimde dolanır atıştırmalık ve yemek için
Svly1212 gurbet_gelini12 20 aylık aynen durum bu 2 dis çıkıyor azilardan birde grip oldu 1 aydır nerdeyse giciremedik hala daha emiyor hastalanmadan önce güya meme isini çözecektik biraktiracaktim hastalanınca kaldı bizimki süt dahi içmez üstüne birde mastit oldum 2 gündür onunla uğraşıyorum daha ne diyeyim canim 😔😔😔şükür diyelim
Avakado1 gurbet_gelini12 kan değerlerine baktirdiniz mı? Eğer vitaminleri güzelse polivit diye iştah açıcı şurup var kızıma verdi doktorumuz faydasını gördüm açıkçası. Kızım da 23 aya girecek hiç yemiyodu şurup sayesinde biraz olsun yemeye başladı
gurbet_gelini12 Katya zaten ben versem hiç yemez önüne koyuyorum yesin dıye bır ıkı lokma yıyor gerısını atıyor yok aç kalıyor zorluyorum kabul etmıyor inat edıp elıyle vuruyor itiyor
gurbet_gelini12 CansuReis yapıyorum İnan yok aynı neyse bakalım yarın deneyeyim eğer işe yararsa devam ederım
gurbet_gelini12 Svly1212 çok geçmiş olsun canım Vallah yemeyen çocuk cok zor ya baya da zayıfladı aldığım kıyafetler olmuyor hep büyük gelıyor 12 aylık giydiriyorum 😔bunada şükür sağlıklı olsunlarda insallah düzelirler
Svly1212 gurbet_gelini12 hani dışarıdan herkes yargılıyor işte bırak işte çok düşme üstüne felan diyede gerçekten yemeyince olmuyor bu kez sürekli meme meme valla dediğin gibi Allah yardımcımız oldun
gurbet_gelini12 Svly1212 amin amin şuan öyle aç aç yatıyor içim el vermıyor 😔😔insallah düzelir bir an önce
gurbet_gelini12 Avakado1 yok vitamın vermiyorum doktor verme dedı 18 aya kadar ver dedi ama ben 1 yaşından sonra kestım vermedım ondan olabilir mi acaba iştah açıcı istedim doktor gerek duymadı dönem dönem çoçuklarda oluyormuş iştahsızlık
Avakado1 gurbet_gelini12 benim kızım hep iştahsızdi birde ısrar edince hiç yemiyor inat ediyordu doktor da bu şurubu verdi
Cemreee gurbet_gelini12 bizimki önceden yiyordu şuan yerinde durmuyor ve yemiyor mama sandalyesi den atlıyacak neredeyse bir iki lokma alıp Dr degerler iyi dedi ama kilo alılımız az bizimde işte yemeği bıraktığı için