Buketsu06 Kizlar merhaba. Bende tefalin yogurt makinesi var. Mayaliyor ama cok sulandiriyor. Her türlü sutle denedim kullanan yada bilgi sahibi olan varsa nasil yapmaliyim
Linailkay Buketsu06 mayası az geliyordur canım yasa az bekletiyoeusnuzdur benimde öyle oluyordu 8 saat değil 9 saat bekletiyorum sulanmıyor.
Buketsu06 Linailkay normal sekilde mayaladim kapaklarini acik mi tutmam lazim peki? 8 saat bekletiyorum ama 1 saatte kapali sekilde beklettim
Linailkay Buketsu06 buzdolabına koyman laızm canım makinadan alıp hemen buzdolabına kıy 2 3 saat dolapta beklemesi lazım
Buketsu06 Linailkay yapiyorum 8 saatt dinlendiriyorum. Makinede mayalarken kaplarijln kapaklarini aciyor musunuz
Buketsu06 Birkedilianne kullanma klavuzunda kapali olması gerektigi yaziyor ama bide acik deneyeyim. Yaptim bakalim simdi nasil olacak
Birkedilianne Buketsu06 Ben açık yapıyorum YouTube den videolara bakmıştım öyle yapıyolar bende öyle yapıyorum