Guler123_ Happymom kids geçiş yaptım 4 günlük olduk çok şükür maşallah güzel gidiyor sizin nasıl gidiyor anneler alışabildiniz mi gaz sancısıni nasıl atlatıyorsunuz ❤️🤗🤭♥️
Doga0812 Guler123_ Allah anneli babali buyutsun insallah biz 6.5 ayligiz canım bugüne kadar öyle gaz sancimiz çok olmadı şükür 🖤😘