Mommyy32 Merhaba arkadaşlar D vitamini (3damla)sabah mı,akşam mı veriyorsunuz ? Benim bazen akşamı buluyor vermem sizleri merak ettim.Hergün aynı saate mi içiriyorsunuz.Saati önemli mi ?
KubraBaybars Mommyy32 kaç aylık? Bizim doktorumuz 1 damla sadece dedi küçük olduğu için mi acaba ben genelde sabahları veriyorum unuttuğum zaman gün içinde değişebiliyor