Kizim 8bucuk aylik. Önüne koyuyorum ama asla ellemek istemiyor, sebzve meyve akliniza ne gelirse önüne koyuyorum. Dokunmak istiyor ama eli deydigi an yüzünü eksitip birakiyor. Bir kac kere öyle yaptiktan sonra bidaha hic dokunmuyor. Cok nadir oldu tutup agzina götürüp yemek istedigi ama tadini alinca da atiyor 😂 kasik ile yedirdigimde hic bir skintimiz cok yiyor masallah. Sadece ekmek verince güzel tutup yiyor hosuna gidiyor.
Sizinkiler de durum nasil oldu. Dokundukca yüz eksitmeler oluyor mu? El ile yemeye nezaman basladi?