3 yıl önce meme küçültme ameliyatı oldum. 27 günlük bebeğim var, sezeryan ile doğum yaptım, hastanedeyken önce emzirip sonra mama vermem gerektiği söylendi ilk günler öyle yaptım, eve gelince mamayı kestik 5 gün sadece emdi sonrasında kilo kaybı olduğu için tekrar mamaya başladım, sütümü sağdığımda 20 cc bile gelmiyordu zaten, sütümü artırmak için her şeyi deniyorum ama artık ameliyatla alakalı olduğunu düşünmeye başladım bu yüzden ameliyat olup sorunsuz emzirenler var mı merak ediyorum ya da ameliyat olup ne gibi sorunlar yaşadınız nasıl çözümler buldunuz yazabilirseniz çok memnun olurum.