2 ay önce sezeryan doğum yaptım sezeryan olduktan sonra 40 çıkana kadar ilk 10 gün kanamam oldu sonra hafif lekelenmeler oldu 40 a kadar hiç kanamam olmadi sonra 50 günde eşimle iliskiye girdim kanamam başladı bugün 10 gün hala kanama var normal mi acaba doktora gitmedim..