kitapkurdubebeninanasi EgemenBebek1 2 aylik bile değildi oğlum 58 günlüktü masallah o kadar hizli iyilesti ki… ne onda travma oldu ne bana eziyet oldu hiç anlamadan iyilesti. Ne kadar erken o kadar iyi yani
Elika00 EgemenBebek1 24 günlükken yaptırdım. Cinsiyeti doğumda öğrendim bilseydim daha erken yaptırırdım. Hiç ağlamadı hiç farketmedi bile çabucak geçti gitti
SedaKurt Valla ben 2 aylıkken yaptırdım çok rahat oldu masallah şimdi diyorum iyi ki yaptırmıştım çok hareketli falan değilken oldu bitti ☺️
EgemenBebek1 Devlet Hastanesi’nde doğum yapmıştım ben doğum yaptığım hastaneye götürmüştüm gene ben 1 yaşından önce olmaz demişti doktor