Asiluraz saat 8’de uyanır. 8:30 kahvaltı. Pankek, menemen, omlet, tarhana, poğaça vs herhangi birini yer. Süt, peynir, zeytin, salatalık canı hangisini isterse 🤷🏻♀️ Sonra bi tur dışarı çıkar babannesiyle. Yanlarına atıştırmalık kutusunu alıyorlar. Balık kraker, kuru meyve, çekirdek/kabak çekirdeği içi filan oluyor atıştırıyor öyle gezerken. Öğlen 12’de öğle yemeğini ve yoğurdunu yer. 1 gibi uyur 2 saat kadar. 3’te uyanır, 4 gibi tekrar dışarı çıkarlar. Bu sefer yanında meyve olur. Onu yiye yiye dolaşırlar. Yan apartmanda kuzeni var. Oraya gider, onlar gelir derken 6’da ben geliyorum işten. 7’de akşam yemeği yer. Akşam 9’a kadar full oyunla geçer. Kitap okuruz, resim çizeriz, evcilik oynarız. Gün içinde dışarı çıkmadılarsa terasta kum havuzu ve kaydırak var. Orda vakit geçirir. Bazen şişme havuzu doldururlar filan. Çalıştığım için genelde babanneyle birlikte. Şimdi 2 ay tatilim var, birlikte vakit geçireceğiz