Ezo44 Normalde 18 aya kadar gündüz iki uyku olsa iyi olur diye aklımda kalmış. Ama biz 14 aya kadar ancak dayandık çünkü, gündüz fazla uyudugu vakit akşam 10 geçiyordu uyutmak bu da geç bir saat. Tek gündüz uykusu a geçtim öğlen uyutuyrm, saat 8 de ise akşam uykusu, Bazen sekiz buçuk dokuzzu buluyor