Merhaba forumda biraz bakındım ama mama suyu sıcaklığı ile ilgili bir şey göremedim. Genelde kaç ml veriyorsunuz diye sorulmuş. Ben sıcaklığını sormak istiyorum. İlk 6 ay kaynatılmış suyu ılıklaştıratak verdim ama son zamanlarda havalarda ısındığı için muhtemelen mama yerken dudak üstü burnu nokta nokta terliyordu bende artık ılıtmadan oda ısısındaki suyla mamayı yapıyorum. Bir sıkıntı olur mu bilginiz var mı?