Arkadaşlar merhaba oğlum 29 aylık,bugün akşam saat 6 itibari ile bezi çıkardım asla klozete oturmuyor alaturka tuvalete gitmek istiyor hatta çişi gelmiş gibi oturuyor tuvalete çişş deyip kalkıyor,o saatten beri 3 kez altına çiş yaptı bir kere de tuvalete ben götürdüm suyla oynarken çişi geldi ve öylesine yaptı ayakta çişin gelince söyle tamam mı diyorum tamam diyor ama yok söylemiyor erken mi hayal kırıklığı yaşamak için moralim çok bozuldu 🥴