Nazay17 canım bende baya araştırmıştım uyandırmaya çalıştığımda da uyanmiyordu zaten çok zor uyuyordu bende uyandırmaya kıyamıyordum doktor 2 saat e bir mutlaka uyandır kan şekeri düşer demişti sonra dikkat ettim uyandırmadan göğsüme tuttuğumda emiyordu hafifçe gazını çıkartıp yatırıyordum bazen uykusu açılmadan uyuyor bazende uyanıp çok ağlıyor tekrar uyutmakta zorluk çekiyordum. Bence tam uyanamiyor uykuyu bırakamıyor bu yüzden 3 saati buluyor kıpırdanmaya başladığında emzirilmeli benim kendi fikrim çünkü gerçekten arada kalınıyor kıyamıyoruz ama kan şekeri düşebilir çünkü yeni dogan bebekler çabuk sindiriyormuş bu yüzden 2 saat deniliyor ben gece 2 saate bir gündüz saat başı emziriyordum.