hmaa
Yani benim bebeğimde 10.5 aylık ve saymıyorum artık kaç kere kalktığını uyandığı ölçüde hep emziriyorum ne alsa kar diye düşünüyorum. Bu yüzden gece beslenmesi kesilmesi taraftarı değilim bebeğimin istediği sürece istediği anda ulaşılabilir olmalı memelerim ☺️☺️
İlk kızımda da beslerken kaç saatte kaç cc içiyor diye hiç hesap yapmazdım o istedikçe ve ben verdiğimde alıyorsa hep emzirdim zaten bu süreç geçici alışıyorlar bir şekilde uyku düzeni beslenmesi hepsi giriyor düzene. Mesela ilk kızımda 3 yaştan sonra o kadar rahatlamıştık ki ☺️☺️Bazen şimdi diyorum tekrar başa sarmak delilikmiş ama onun emeklemedik gülümsemesini görünce bir tane daha yapasım geliyor.