Kızlar bebeğim çok kıstuğu için her beslenmeden sonra 3-4 kere kıyafet değiştiriyorum, çok küçük olduğu için önlükle daralıyor agzına alıyor vs o yuzden takamıyorum. Her üst değişirken o da ağlama krizine giriyor sıkılıyor, artık mendille üstünü temizliyorum bazen hafif nemli kalıyor, siz her defasında çıkarıyor musunuz yoksa hafif nemli kalmasının bie sakıncası bar mı sizce ?