Yazaksami biz de böyleyiz. 13 aylık, 20.30-21.00 arası uyur. Tatilde bile 20.00 de odaya çıkar rutinlerini yaptırır uyuturum,misafirliğe gidince de uyku saatine göre ayarlarım. Bence sağlıklı olanı da bu çocuklar için.uyku ritmi bir kere bozuldu mu mahvoluyor sinirleri bozuluyor resmen çocugun. Yaşına göre bizim yaptığımız sağlıklı.