Yedi aylık bebeğin uyku duzeni nasıl olmalı? Nedendir, nerede yanlış yapiyorum inanin bilmiyorum. Bebegim uyumamak için cok direniyor. Adam akıllı emziremiyorum. Mamayi tukuruyor. Emzigi oyuncak gibi kullaniyor. Uykusu oluyor ama uyumakta cok zorlanıyor artik uykusuzluktan ugunuyor. Ne kucagimda ne emzirerek ne de sallayarak uyuyamıyorum. Neden oluyor olabilir?