ecee034 Üzerinde kaynamış ılınmış su ile tabakta karıştırın diyor annem ise tencerede kaynat diyor nasıl oluyor ?
Azramina ecee034 hayır asla kaynatma . Normal bir kaba suyu boşalt üzerine mamayı ekle sonda ağzını kapat biraz beklesin tamam . Kısırlık bulgur ıslatır gibi o mantık
Latiko ecee034 mamayı alıyoruö üstünüde suyu katıyorum karıştırıyorum biraz bekletip yediriyoruö ben. Kaynatma falan yok arkasında yazan gibi yapın.
1prensannesi06 Azramina ya ben de arı mama kullanıyorum bebeğime ama arkadında kaynatın yazıyor yanlış mı yapıyorum
1prensannesi06 Azramina ya ben de arı mama kullanıyorum bebeğime ama arkadında kaynatın yazıyor yanlış mı yapıyorum
Smrenes Kaynatmaaaaa sıcak su koyulacak sadece üstündeki tarife göre yapın mutlaka.. Ben bazen suyunu fazla koyup biberondan veriyordum ama her zaman değil..
Musam 1prensannesi06 sizin ki arı mama o pişirilerek yapılıyor ama hipp kaşık maması sıcak suyla pişirilmeden yapılır