Esila15 Gulsahgencel 5,5-6 aydan sonra başladım . Gerçekten yararlı oluyor . Çok memnun kaldım ben tavsiye ederim
-melistosdogdu Gulsahgencel bende yeni başladım çok seviyor ama ise yarıyor mu bilemedim yani agriyacajsa dışı yine ağrıyor ama ilerde işe yarar belki bakacağız
Selveraytkn 4 ay 18 günde başladık doğal içerikli bı ürün çok faydasını gördüm hala görüyorum günde 2 3 kez vermem bile rahatlamasına yetiyor günde 6 taneye kadar veriliyor tavsiye ederim
Kumsalin_Annesii Selveraytkn merhaba. diş etlerine mi sürüyoruz yoksa direkt ağzına mı döküyoruz nasıl uygulanıyor? Bebeğim 4 aylık bu aralar aşırı kaşınıyor dişleri kullanmayı düşünüyorum bende eşim çok önce almıştı daha vermedim ama vermeyi düşünüyorum
Mineber22 Ben 1 yaşına kadar kullanmadım keşke kullansaymışım. 15 aylık oğlum 3-4 aydır kullanıyoruz .
Hndealnathn 6.ayinda başladık o vakit diş çıkarmaya başladı şuan 16 aylık kesinlikle evden eksilmez bizim.
Kubrasolmmaz Gulsahgencel evet ben kaö kutu bitirdim sayamadım ama muhteşem bir ürün gerçekten içeriği temizdi Allah razı olsun oğlumun son 4 dişi kaldı baya etki etti bize