inciko benimde bebeğim 3 buçuk aylık, banyo sonrası üşüttük galiba öksürükle başladı , sabaha hemen doktora götürdük. İyi ki erken getirdiniz dedi böyle durumlarda beklemek iyi değil. Hem çok çabuk ciğere iniyor ve bebekler küçük olduğu için atlatması zor oluyor hastane yatışı yapıyorlar. Biz hava vererek 3-4 günde atlattık şükür. Bence beklemeyin. İlerlerse müdahale etmesi zor olur.