Kuzeysmommmmm bana da oyle denilmistii🙏🏻💐göğüsü tam olarak bosaltamaz bebek demislerdi. malesef gogus ucum yoktu, silikon uc kullanmaya baslamistim, ama oglumun sekeri düştüğü icin vs, mama takviyesi yapmak zorunda kalmistik uyandiramiyorduk kesinlikle. Unlu bir emzirme danismani gelmisti evimize silikon ucla on sut alır fazla hava yutar, gaz olarak geri doner. Doyurucu kismini alamaz demisti. Tabii arastirmakta kesinlikle fayda var 🙏🏻