Oğlum hala konuşmuyor hiç kelimesi yok 2 yaşında artık resmen 1 ay sonra😞 bir uzmana götürme zamanı geldi sanırım. Anne bile demedi hiç.
Genel anlamda hiçbir sıkıntısı yok ama neden konuşmuyor bilmiyorum. Ne dersem yapıyor. Yerdeki oyuncağı ver diyorum alıyor bana getiriyor. Mutfaga gidicek yanıma geliyor elini uzatıyor mutfaga gidelim diye istediği şeyi ağlayarak istemeye çalışıyor.
Göz kontağı herşeyi var. Ağız burun saç nerde soruyorum gösteriyor.
Ama konuşmaya gelince yok baba diyor sadece ☹️🥺