30 aylık oğlum var sağlığı shati çok şükür iyi elhamdülillah.
Ama gelin görün ki oğlum çok inat ama öyle böyle değil iki üç gündür tükürmeyi öğrenmiş tuküryo yapma dedikçe daha fazla.
Kızma korku nedir asla bilmiyor sıcak su var gitme bak çok sıcak diyorum inadına alcam diye çığlık atıyor vuruyor böyle hep hırçın ters bilmiyorum şaştım kaldım.
Elini külotn icin koyyor diyorum oğlum öyle olmaz ayıp yok elimiz kirlenir anlayacağı en açık şekilde anlatıyorum yok ya yok hep herşeyin tersi çok yoruldum inanın ki annemlere gidiyoruz kadın canımdan bezdryo herşey dök saç ama olmadık şeyler bişey ler fırlatıyor yani bağırma kızma da yok gayet açıklayıcı konuşuyoruz ilgisini başka şeylerler çekiyoruz ama unutmuyor ki