Kizlar yaa bu gun uzun bir aradan sonra piknige gittik normalde 8 aylik bebegim var genelde evdeyiz mikrop du hastalikti hep korunmak icin cikarsam da kalabaliktan uzak yerlerde gezerdik bu gun kayinbabamlar ile piknige gittjk once khavltj icin sahil kenarina sonra ormanlik alana iki yer de ruzgarliydi ve cok kalabalikti her yerden mangal dumani falan yedik ben bebegimi sakınıyim derken eve geldim ard arda nefes almadan 7 8 kere hapsurmaya basladim gozlerimden yas gelmeye basladi burnum tikandi dusa falan girdim ama nolmus olabilir ya esim interneten arastirdi açık hava alerjisi yaziyormus