Kızlar ücretsiz izne ayrildim sozlesmeliydim kadro almama 7 ay falan vardı ücretsize ayrılınca tabi bütün süreç durakladı.. doğum borçlanmasıyla ödeyebiliyor muyum bu durumu yani 7 ay ücretsiz izin kullanacaksam bunun parasını ödesem kadromu alabilir miyim bilen var mı