noluyoya Anneler merhaba 14 aylık bir oğlum var ve oyun grubu arayışındayız tecrübelerinize talibim🥰 ücretler VS nasıl oluyo yada sizin gidip memnun kaldığınız Bi yer varsa paylaşırsanız çok memnun olurum🌸
Papatyam01 https://instagram.com/happykidscorner_kurtkoy?igshid=YmMyMTA2M2Y= Şöyle bir yer var biz kahvaltı için gidiyoruz çocuklar da gözümüzün önünde oynuyorlar
noluyoya Papatyam01 yani aslında benim istediğim öğretmenler eşliğinde belirli gün ve saatlerde yaşıtkarının olduğu Bi oyun grubunda yer alması. Yine de teşekkür ederim 🌸