Bizde de kan uyuşmazlığı ve sarılık vardı. Değer 14e kadar çıktı yaklaşık 20-25 gün sürdü. Ben acemilikten anlamadım, bebeğim 2. Gün sararmaya başladı. Hastanede isterseniz mama verelim dediler. Hiç düşünmeden kabul ettim. Sürekli uyuyordu ve emzirerek sarılığı düşüremedim. Sütünüzü sağıp verebilirsiniz, ya da mama takviyesi yapabilirsiniz. Önemli olan beslenmesi. Sarılıktaki kilo kaybını 3. Ayda toparladık. Umarım sizin de cabuk geçer. 🙏🏼