Bebeğim 8 ay 25 günlük dün geceden beri düşmeyen ateşi var vücudunda kırmızı benekler çıktı doktorumuza mesaj attım acile getirin dedi acile gittik ateşi düştüğü için müdahale yapmadılar şuan tekrar yükseldi😑 sabah randevu aldık ama aynı durumu yaşayan var mı acaba siz nasıl atlattınız