13 aylık bir oğlum var elini parmağını yada bir oyuncağını ağzına koyuyor ve boğazına kadar götürmeye çalışıyor midesi bulanıp böğürüyor Buda hoşuna gidiyor kızmadım yapmaması gerektiğini söyledim ama yok ısrarla sürekli sürekli yapıyor bıraktım yapmaması gerektiğini de söylemedim görmezden geldim ama yapmaya devam ediyor bebeği böyle olan var mı normal mi bu durum