NazlininAnnesi
Merhabalar. Bebeğim 2 aylık. Sürekli emzirmeme rağmen aklam geç saatlere doğru sütümün azaldığını düşünüyorum. Makina ile sağmayı deniyorum ve bi iki damla geliyor sadece. Ayrıca bebeğim de emerken huzursuz oluyor ve uykuya dalmıyor. Gündüz böyle bir sorunumuz yok. Sütüm gayet çok geliyor gündüz. Böyle olunca gece yatmadan önce hipp mama veriyorum ve uykusu kesintisiz oluyor. Böyle bir durum yaşayan varmı. Sütüm tamamen azalır diye korkuyorum açıkçası.