Calssdyg Kızlar kardeşim 2. tüp bebek tedavisi oldu. İlk değeri 103 2 gün sonra 177 olmuş doktor sınırda demiş böyle olup güzel ilerleyen oldu mu lütfen bilenler yorum yapabilir mi ?
Bendenizsirine Calssdyg normal sayılır 200 kusur olması lazım ama tekrar beta değerinde zaten ilerlemesi takip edilir inşallah hayırlısı olur sizin için zor surec
izmirlim35 Calssdyg illa 2 katına çıkması gerekmez %60 artış ve üstü yeterlidir ki kardeşinizinki de öyle suan sağlıkla devamı gelsin inşallah
Pukaleka Evet benimde öyle oldu. %100 artış hiç olmadı. İlk 122 2 gun sonra 200 hep boyle ilerledi. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Calssdyg @Pukaleka @Bendenizsirine @Gulra Kızlar çok sağolun ya gerçekten içimi rahatlattınız. Çok teşekkür ederim