Pressannesi Kizlar 3 buçuk aylık bebeğim var malesefki 3 gündur kaka yapmıyor ne önerirsiniz acaba zeytinyağı iciriyorum sabah akşam ama banamisin demiyor maalesef sadece anne sütü alıyor bu arada
Nznd Pressannesi canım benim 3 gün kaka yapmaması çok normal emziriyosan 10 gün mama alıyorsa en az 5 gün yapmaması çok normal herhangi bir rahatsızlık belirtmiyorsa bekle derim
eymenzeynep Pressannesi sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal sayılıyor. Gazı sancısı var mı
Pressannesi eymenzeynep Nznd emziriyorum fakat şöyle bir sorun var büyük oğlum da aynı bu şekilde kaka yapmamaya başlamıştı ve süt ürünleri alerjisi kondu 2 buçuk sene çektim oyuzden korkuyorum açıkçası bir sorun yoktu şimdiye kadar ama birden yapmayınca kaka konusunda hemen panikliyorum kakasi 1 aydır ful kopukluydu simdede böyle yapmamaya başladı kafayı yiyecem
Pressannesi eymenzeynep malesefki çok çekiyoruz gaz sancısı dan 10 güne kadar normal olduğunu biliyorum ama büyük oğlum var birtane oda bu şekilde bebekkken kaka yapmamaya başlamıştı ve süt ürünleri alerjisi teşhisi kondu oyuzden panikliyorum kakasi 1 aydır full kopuktu şimdide bu şekilde yapmamaya başladı iyice taktım yani anlayacagin