Kızım 6 ay 10 günlük şu an mama kaşığıyla su veriyorum ama artık ek gıdayı oturtmaya başlıyoruz su ihtiyacıda ona göre çoğalacak. Sizce hangi tip ve marka suluk tercih etmeliyim? kullandığınız ve memnun kaldığınız marka ve modelleri yazarsanız bize de fikir vermiş olursunuz. Şimdiden teşekkür ederim 🌸