Yoğurt mayalayacağım bebeğime acaba küçük hero baby kavanozlarına mayalasam tutar mı yoksa çok mu küçük olur normalde 2 tane 500 grmlık kavanoza mayalıyordum güzel tutuyordu ama şimdi kararsız kaldım tutar mı acaba o kavanozlarda diye o şekilde mayalayan var mı birde günlük sütle mayalıyorum son tüketim tarihi bugün tadında kokusunda değişiklik yok bir sorun olur mu ki