Karamella benim.bebegim 3 aylık bu zmana kadar mama+ meme gittim ilk ayda meme ardından mama veriyordum sütüm az geliyordu 2. Ay da günde 3 kere vermeye başladım gün geçtikçe 2′e düştüm 3. Ayda yim max 2 veriyorum ama benim cc az 30,40,50,60 arazi değişiyor meme ağırlıklı gidiyorum sütüm arttı bu sayede sık sık emzirdim hala acıkdıkça emziriyorum saat başı nerdeyse az az emziriyorum bugün 1 kere 40cc verdim bazen vermediğim de oluyor insallah tamamen mama dan vazgeceriz sütüm yeter ikisi birlikte zor oluyor çünkü