Busemehmetbora 2cocukannesi__ canım granuller var ondan al o baya rahatlatıyo parmak fırcayla masaj yap ek gıdaya gectıgın ıcın meyvelerı sogut ver zaten patlayınca rahatlıyolar:) masallah bebısımıze benımde 7 ay. 7 gunluk bebegım ustler gelıyor sanırım baya huzursuz bu aralar
zeynep91 2cocukannesi__ benm kızımın alt dişlerinden esinlenerek baktım evet dişler geliyor o beyazlıklarda diş mineleri oraya hafif kan oturuyo snradan diş patlıyor yakındır cıkması gecmiş olsun
2cocukannesi__ 1ana_2evlat nasil yani canım ama her bebeğin farklı ilerliyormus bakalım yarın doktora getircem teşekkür ederim yorumn için
Busemehmetbora 2cocukannesi__ 6 aylıklen cıktı atlar bırı tam 6. Ayında dıgerı ondan 2 gun sonra patladı
1ana_2evlat 2cocukannesi__ Bunun bebekle alakası yok üst kısmın etinin gergin olması gerek ki yırtıp ciksin eti diş ama senin bebişin ki daha etli o kisim
1ana_2evlat 2cocukannesi__ Yavaştan yavaştan çıkacak ya yer ediyor ondan şuanda oglumda ayni ayda onunda öyle
2cocukannesi__ 1ana_2evlat öyle desene 😊 mutlu oldum neler yapıyorsunuz peki diş için karanfil ve tetagil granül almam lazım
2cocukannesi__ 1ana_2evlat ya o beyazlık vardiya şimdi yok gitmiş neydi o hahahahaah oysaki sevincten ucmustum
zeynep91 2cocukannesi__ ben karanfil yagı sürüyorum tetagil diş granülü suruyorum 6 saatte bi calpol veriyorum benm kızımında üst dişler geliyor sanırım çok iştahsız huzursuz
zeynep91 2cocukannesi__ hiç inanmıyorum ona takmıyorum cok tehlikeli benm bebegm cok hareketli ve o tur seylere karsı cok ilgili sureklı agızda veya ceker