asiltonunmommysi Şu tarifi yapıyordum terayağ 50 gram az koymuş olabilirim geri kalan her şeyi doğru yaptım, 4. Bardak undan sonra un ufak olmaya başladı yoğururken neyi yanlış yaptım sizce yuvarlarken dağılıyor
asiltonunmommysi asiltonunmommysi acele ile yaptım ondan oldu kesin 😂 bu kanalın tarifleri de hep tutar
hpyme asiltonunmommysi unu fazla olduğu için dağılıyor. 50 gr daha yağ eklersen toparlanır diye düşünüyorum tarif tam ölçüyse.
asiltonunmommysi hpyme yağ ekleyince düzelir dimi un normalde 6 bardak diyor ben 4. De kurumaya başlayınca koymadım devamını
hpyme asiltonunmommysi undan unada değişiyor. Böyle tariflerde un ölçüsünü markayla vermek lazım. Toparlanır iyice yoğur.