Merhaba kızlar bu Sabah tan beri benm midem başım halsizlik yataktan kalkamıyordum yaa😐Ha bire afedersiniz kusuyor,düm Allah’tan eşim bugün işi yoktu normalde her pazar giderdi.Saat 4 eşim hadi iyi değil sen hastane gidelim dedi bende tamam Dedim.Gittim kızımı k.valdem bıraktım iğne vurdular,kalçama nasıl bir igneyse yuruyemedim🥺.Neyse çok şükür k.valdem biraz dinlendim eve geçtik Kayınvalidem soğuk birşeyler yediğinde miden üşütmus dedi.eger demem o,ki böyle benm gibi olur saniz hemen acile gidin iğne yaptırın.Temizlk ne hepsi kaldı,🥲 şuan biraz halsizlik sabahtan beri Birsy yiemedim yiom kusuyor um afedersiniz.sizce neyden olmuştur.