Kızlar saçım cok kabarık evde hep açık kullanıyorum kalıcı keratin yaptırmayı düşünüyorum daha önce hiç yaptırmadığım için bilmiyorum dışarı çıkarken topuz yapıyorum mesela sabahtan akşama kadar öyle kalıyor bazen açınca yine düz olur mu yoksa bozulur mu kaç ay düz şekilde kalıyor