Merhabalar hanımlar Allah’ını seven bana bişey desin 4. Ay atak dönemindeyiz bu dönem geçecek mi atak dönemi bitince eski uyku düzenine dönüyor mu 😢 günde 3 uyku yapan bebeğim bugün sadece bir kez uyudu o da kısacık strese girdim o uyuyamadıkça ben kendimi çok kötü hissediyorum 😕 4 aydır bebeğimi doğru düzgün sallamıyordum bile ama çaresizlikten ayakta salladım artık yeter ki uyusun diye